czwartek, 26 grudnia 2013

inspirująca skarbonka


Ostatnio postanowiłam nieco zmodyfikować wykonaną już wcześniej skarbonkę. A mianowicie nadałam jej konkretny cel. Zainspirowana obrazkiem z cytatem podejrzanym na facebook'u postanowiłam dodać do niej karteczkę z napisem "Nie odkładaj marzeń, odkładaj na marzenia." i wrzucać do niej pieniążki na rzeczy, które zawsze chciałam zrobić :). Niestety tak już mam, że pieniądze wydaję na ubrania, dodatki, kosmetyki itd a później żałuję, że zapominam o innych rzeczach. Może się to zmieni :).



Ależ mam dzisiaj leniwy dzień.. może wieczór mnie postawi na nogi, Mój M właśnie do mnie jedzie i wyruszamy odwiedzić Jego Dziadka, miłego wieczoru wszystkim :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog :) Ciekawie piszesz ;*
    Obserwuję i liczę na to samo <3

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tekst w/na skarbonce to czysta prawda :)

    OdpowiedzUsuń