poniedziałek, 21 października 2013

Recenzja: Schwarzkopf, Schauma, Ekstra Owoc i Witamina, Balsam do włosów normalnych



Cześć :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję balsamu z Schaumy
Na mnie osobiście zrobiła bardzo pozytywne wrażenie. Przede wszystkim ma tak cudowny, owocowy zapach, że aż chce się ją nakładać na włosy! :P Oprócz tego zauważyłam działanie na swojej czuprynie , balsam wygładza włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Jednak nie obciąża ich, więc kolejny plus. Także polecam wypróbować, cena nie jest jakaś wygórowana.. Wiadomo nie da jakichś spektakularnych efektów jak maska ale jak na odżywkę przyzwoicie się sprawuje.

Ci pisze producent: "Balsam z ekstraktami z granatu i jagód goji wzmacnia i pielęgnuje włosy. Zapewnia 100% siły i do 3x łatwiejsze rozczesywanie. "

Konsystencja:
Balsam dobrze się nakłada na włosy, nie spływa. Konsystencja jest taka jak lubię :)


Też macie manię testowania kosmetyków do włosów? :)
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Miałam takie i naprawdę ładnie pachnie, ale ja używam Joanny :)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ciocia używała,ładnie pachniał,ale jakoś kolor do mnie nie przemówił :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, uwielbiam testować kosmetyki :D
    Ciekawa jestem zapachu tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń