środa, 30 października 2013

Recenzja - Lovely, Skin Beautifier BB Beblesh Balm (Krem BB do twarzy)

Hej ;)
Co myślicie o kremach BB?
Ja postanowiłam zakupić i na początek wybrałam firmę Lovely, myślałam nad Garnierem ale jednak wybór padł na Lovely. Myślę jednak, że po wykończeniu wypróbuję Garnier.

Producent pisze:
Skin Beautifier to popularny krem BB, łączący w sobie działanie kremu i fluidu. Maskuje niedoskonałości, wyrównuje koloryt oraz odżywia skórę dzięki składnikom pielęgnacyjnym. Olejek kokosowy nawilża i wygładza skórę. Kwas hialuronowy działa przeciwzmarszczkowo. Wit. E opóźnia procesy starzenia. Ekstrakt z owoców mango, bogaty w witaminy C,B1,B2, prowitaminę A. Witamina PP działa regenerująco, łagodząco, polecana na skórę naczynkową. Ekstrakt z algi zielonej ożywia koloryt skóry. 


Ogólnie skóra wygląda ładnie po tym kremie, faktycznie wyrównuje koloryt. Kiedy wychodzę na dwór mam takie uczucie lekkości na skórze, a nie jak czasem po fluidzie.. Denerwuje mnie jednak to, że po tym kremie tak strasznie błyszczy mi się skóra.. Miałam nadzieję, że raczej będzie matował  ale niestety nie. Może ja miałam jakieś zbyt duże wymagania co do tego kremu, bo faktycznie producent tego nie obiecał. Co do krycia, ja nie mam dużych problemów z trądzikiem ale cudów bym nie oczekiwała raczej, bo średnio kryje. Mam mieszane uczucia co do tego kremu ale myślę, że u cery suchej lepiej by się sprawdził. Cena okej, bo płaciłam za niego około 10zł. Zapach i konsystencja jak dla mnie też ok. Z pewnością będę szukać dalej po wykończeniu opakowania.

A Wy jakie kremy BB polecacie, a które odradzacie?
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Słyszałam, że ten jest dobry: http://www.myasia.pl/holika-holika-milky-veil-pore-cover-bb-spf30-pa-krem-bb-do-skory-mieszanej-i-tlustej-z-rozszerzonymi-porami i myślę nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń