czwartek, 5 września 2013

jak zrobić bazę pod cienie?

Witam, taaak wiem jestem nocnym markiem :P
przed snem jeszcze postanowiłam dodać notkę.. Przeglądając aukcje na allegro uświadomiłam sobie, że przydałaby mi się baza pod cienie i już chciałam ją zamówić gdy nagle przez głowę przeleciała mi pewna myśl. "A może da się ją zrobić samemu?" i w ten oto sposób znalazłam zajęcie na wczorajszy wieczór ;) - robienie bazy pod cienie. Sprawdźcie same jakie to banalnie proste!
Czego potrzebujemy?

Potrzebny nam jest:
-puder sypki
-podkład
-krem Nivea
-pojemniczek na bazę
-coś do mieszania

Należy dodać do siebie wszystkie składniki, co do ilości szczerze mówiąc ciężko mi określić ile trzeba dodać, myślę że należy to robić na oko tak by konsystencja nam odpowiadała. I odpowiednio dodać czegoś więcej jeśli czujemy że taka mieszanka będzie nam bardziej odpowiadała.


Jaki efekt ?
Oceńcie same.. ;)



Ja osobiście jestem bardzo zadowolona ;)
A teraz lecę, Dobranoc! :)



11 komentarzy:

  1. wow powiem szczerze ze bardzo fajny opmysl.. ja kupuje od wielu lat baze z artdeco i nie zdaze jej zuzyc a juz sie strazeje i musze kupic nowa .8 Twoj opmysl godny wyprobowania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam gdzieś taki pomysł, chyba nawet w TV, jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję...Oszczędzę trochę na kupowaniu ;).
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świenty pomysł ;d

    co powiesz na wzajemną obserwację :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł i przepis!:D Wypróbuje na bank:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie maluję się, ale może kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł ;D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam już gdzieś ten sposób :) fajna sprawa pod cienie

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry pomysł sama bym na niego raczej nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie Ci to wyszło;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń