poniedziałek, 2 września 2013

internetowe zakupy, czyli popadam w nałóg :D

Czeeść :) 
Myślałam, że złamana kostka pozwoli mi zaoszczędzić trochę pieniędzy ale gdziee tam :D buszuję po sklepach internetowych heh.. właśnie dziś doszły do mnie kolejne paczki :)



Cienie już wypróbowane od razu po otrzymaniu :) , Jantar  doszedł trochę wcześniej więc już testuję. Słyszałam, że jest po nim szybszy porost włosów, czy któraś z Was go używała? Jeśli tak to jaki rezultat udało się uzyskać? 
Czekam jeszcze za malinową torebusią :D

Na koniec motywacja !!!! :)






Lecę się szykować na rehabilitacje, buziaki :) 

15 komentarzy:

  1. oh tak.. sklepy interenetowe to moja prawdziwa zmora!

    obserwujemy? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam Jantaru, ale przestałam bo mi się strasznie po nim przetłuszczały włosy :/ Przez 6 miesięcy nie zauważyłam żadnych efektów....ani nie pojawiły się Babyhair, ani nie przestały wypadać... Być może to tylko w moim przypadku, myślę że produkt przereklamowany jak większość :< Radzę kupować z atomizerem lepiej się nakłada ;P Życzę powodzenia i wytrwałości ;)
    Zachęcam do obserwacji mojego bloga ;)
    Odwdzięczę się :)
    __________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby u mnie się sprawdził, po operacji tak mi się włosy zaczęły sypać że szukam ratunku -.- jeśli nie pomoże szukam dalej wybawienia :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. no właśnie niestety zaczyna nim chyba być, bo ciągle mam pełno kart pootwieranych z aukcjami nad którymi się zastanawiam :D

      Usuń
  4. też popadam w taki nałóg :) ale co tam mozna sobie umilać zycie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zakupy ;)
    Zdrowia!
    weronika-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha super motywacja ;)
    Zapraszam na skomentowanie mojego bloga jak i obserwację ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja natomiast nie przepadam za zakupami , chodzę jak muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne motywacje !

    zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam robic zakupy w sieci :)

    OdpowiedzUsuń