czwartek, 26 września 2013

7 sekretów zdrowych włosów

Hej :)
Dzisiaj 7 sekretów pięknych włosów według mnie ;).


1. Naturalność przede wszystkim. Oczywiście, że super jest sobie potraktować włosy prostownicą czy lokówką, mamy wtedy wymarzone włosy - możemy ułożyć je jak tylko chcemy <3 ALE , róbmy to z umiarem -nie codziennie! Każde włosy można jakoś ciekawie upiąć czy coś w tym stylu nie używając ciepła do stylizacji za każdym razem.
2. Pokochać SWOJE włosy.Jasne,koleżanka ma taki świetny kolor, a aktorka z tego filmu to taakie loki. Jednak.. nie warto obsesyjnie podziwiać cudze włosy i dołować się, że nasze takie nie są. Zadbajmy lepiej o nie a z pewnością też staną się piękne.
3. Zdrowy tryb życia oraz odżywianie. Taak, twierdzę iż to ma duży wpływ ogólnie na nasz cały wygląd. Bo każdy organizm domaga się witamin i innych potrzebnych składników, bez tego brak zdrowia i witalności.
4. Zewnętrzne odżywianie. Jest ono również bardzo ważne dla włosów, nie tylko wewnętrzne.
5. Nie wszystko co ładnie wygląda u kogoś może pasować też nam. Odnajdźmy kolor, ułożenie i cięcie, w którym będzie nam ładnie i wygodnie to chyba ważne prawda?
6. Ostrożnie z przesadną pielęgnacją. Nie rzucajmy się od razu w wir odżywek i masek - znajdźmy produkty i kosmetyki, które nam na serio służą.
7. Śmiało, bądźmy delikatni. Czyli ograniczmy uszkodzenia mechaniczne :P nie szarpmy włosów, postępujmy z nimi łagodnie.


(zdj pochodzi z internetu)


Pozdrawiam ! :)

2 komentarze:

  1. Ja od czasu do czasu używam prostownicy ^^
    Fajny post
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od czasu kiedy zaczęłam używać prostownicę zauważyłam, że moje włosy są bardzo osłabione :(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń