czwartek, 29 sierpnia 2013

Dove do włosów.

Cześć Waam , jak minął dzień? ;)

Dzisiaj parę słów o szamponie i masce do włosów Dove, które ostatnio testuję..


tutaj podaję linki do kwc:

Poczytajcie opinie, moim zdaniem to świetne produkty. Zależy oczywiście kto jaką pielęgnacje praktykuje ale na moich włosach sprawdziły się przyzwoicie :). Prześlicznie pachną również na włosach i nawet dosyć długo ten zapach się utrzymuje. Dodatkowo produkty te ładnie wygładzają włosy, są sypkie i uniesione u nasady. Szampon dobrze oczyszcza co jest kolejnym plusem. No i oba produkty mają dobrą konsystencję, maskę się super nakłada. Podsumowując jestem zadowolona :) Czy któraś z Was używała bądź używa tych produktów? Jak wrażenia? 


Ale dziś pięknie słońce poświeciło :) , aż poszłam się poopalać z książką, której coś nie mogę zmęczyć heh.. Chociaż nie wiem czy pod koniec sierpnia jeszcze słonko chwyta







Miłego wieczoru :)

5 komentarzy:

  1. Nie używałam tych kosmetyków do włosów. Jestem wierna szamponowi NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię dove do włosów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam coś zaufania do Dove... Co do książki, czytanie ma być przyjemnością, a jak nie możesz jej zmęczyć, to wybierz coś innego :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest przyjemnością ;), tylko coś trochę nudnawa ta książka ale ja jak za coś się zabiorę to lubię to zawsze zakończyć a może się rozkręci ;) Pozdrawiam

      Usuń