piątek, 31 maja 2013

Tańsze nie zawsze oznacza gorsze: Barwa ziołowa Czarna Rzepa + Gloria

Czy Wy również zgadzacie się z tym stwierdzeniem ?
Ja osobiście uważam, że cena nie zawsze gra kluczową rolę, ponieważ na każdego dany kosmetyk może zadziałać inaczej. Jeśli wśród 10 osób rozdałoby się jeden i ten sam krem do twarzy (nawet jakiś mega drogi i wszędzie reklamowany ) to całkiem możliwe, że 4 osoby okrzyknęłyby go za najlepszy jaki kiedykolwiek używało, 2 osoby uznałyby za całkiem przeciętny, a pozostałe za kompletny bubel.  U każdego może się sprawdzić coś innego, moim zdaniem warto więc próbować różnych rzeczy. Zrobiłam mały eksperyment i ostatnio będąc w sklepie Auchan kupiłam najtańszy szampon do włosów, maskę i odżywkę (właściwie jest to emulsja ale chciałam połączyć maskę i odżywkę z jednej firmy więc ją wzięłam). Uwierzcie, że kosmetyków do włosów przetestowałam już wiele, wiele –moje małe hobby ;) i nawet te droższe nie zawsze dawały takie efekty jak te. Mięciutkie, wygładzone włosy-bardzo jestem zadowolona!

 A oto co kupiłam:
Barwa ziołowa Czarna Rzepa
(zdjęcie mojego autorstwa)
Szampon do włosów osłabionych z tendencją do łupieżu. Zawiera naturalny ekstrakt z czarnej rzepy, który pielęgnuje włosy osłabione i zapobiega powstawaniu łupieżu. Regularne stosowanie poprawia kondycję włosów, wzmacnia je i nadaje im jedwabistość, połysk i zdrowy wygląd. 
Kosmetyk przebadany dermatologicznie. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Hydrolyzed Keratin, Propylene Glycol, Raphanus Sativus Extract, Citric Acid, Parfum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, 2-(4-tert-Butylbenzyl)propionaldehyde, d-Limonene, CI 19140, CI 42080.

Gloria: Emulsja + Maska
(zdjęcie mojego autorstwa)
Maska: Do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych. Ekstrakt z szyszek chmielu wzmacnia włosy, zapobiega ich wypadaniu, przywraca włosom połysk. Prowitamina B5 reguluje prawidłową wilgotność włosów, zwiększa ich objętość. Maska regeneruje strukturę zniszczonego włosa i odżywia. Włosy odzyskują połysk, elastyczność, sprężystość, łatwiej się rozczesują i nie elektryzują się.

Skład: Aqua, Cetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Humulus Lupulus Extract, Parfum, Panthenol, E 471, Citric Acid, Methylchloroisothiazolino ne(and) Methylisothiazolinone, Bromonitropropandiol, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Citral.

Emulsja: - Poprawia elastyczność włosów
- Zmniejsza ich łamliwość
- Ułatwia rozczesywanie i modelowanie
- Nie wpływa na szybkość przetłuszczania się

Skład: Aqua, Cetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Salvia Officinalis, Urtica Dioica Extract, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Parfum, Bromonitropropanidiol, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Hydroxymethylpentyl 3 Cyclohexenecarboxaldehyde, Eugenol, Citronellol, Alpha-Isomethylionone, Geraniol, C.I. 44045, 19140.


Pa !

4 komentarze:

  1. też tak uważam, chociaż częściej przejeżdżam się na kosmetykach tanich niż drogich...

    OdpowiedzUsuń
  2. Także uważam, że droższe niekoniecznie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szampony z Barwy :) Są całkiem OK :)

    OdpowiedzUsuń