wtorek, 21 maja 2013

Skorbia dla włosów

Hej hej :)
Dzisiaj kolejny post o włosach, ponieważ to moje ostatnie odkrycie. Przeglądałam strony internetowe w poszukiwaniu kolejnych dziwadeł na włosy :P i nagle coś mnie zaciekawiło..a mianowicie twierdzenie, że mąka ziemniaczana dobrze działa na włosy !


( zdjęcie pochodzi z internetu )

Czego to ludzie nie wymyślą.. pomyślałam :) .. ale podreptałam do kuchni i stwierdziłam, że dodam ją do mojej kochanej maseczki z żółtkiem opisanej we wcześniejszym poście. Właściwie trudno mi określić jakie dała efekty, bo ta maseczka sama w sobie ma składniki, które pomagają mi na włosy. Więc aby sprawdzić jej efekt dokładniej dodałam ją wczoraj do kupnej maski, której aktualnie używam (swoją drogą całkiem fajna ta maska ;) ) 
 ( zdjęcie pochodzi z internetu )
i muszę przyznać ładne dała efekty - ten błysk ! Z pewnością będę ją dodawać do tej maski :)
Internetowe włosomaniaczki nie przestają mnie zadziwiać swoimi pomysłami ale dziękuję im za wszystkie rady, wiele się od nich nauczyłam w sprawie pielęgnacji włosów :).


A teraz kilka zdjęć z moimi włosowymi ideałami :) 






( zdjęcia pochodzą z internetu )

Marzenie, nic tylko zapuszczać ^^ a jakie są Wasze włosowe ideały ?
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że mamy dokładnie takie same ideały włosowe :D

    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie :D , właśnie widzę, że masz podobne włosy :)

      Usuń
    2. Zaobserwowałam! Wlosów podobnych to nie mam, niedawno obciełam ok. 15 cm...

      Usuń
  2. Moje ideały są podobne, jednak są to ideały nie do osiągnięcia;)
    A patentu z mąką może również spróbuję, kupiłam kiedyś przypadkiem i kompletnie nie wiem co z nią począć:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moją z pewnością wykończę w ten sposób :D

      Usuń
  3. Ciekawe, jeszcze dziś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne inspiracje.zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń