niedziela, 26 maja 2013

Pazurkowo

Czeeeść :)
Dzisiaj chcę Wam zaprezentować jeden ze sposobów na pomalowanie paznokci.. Porobiłam parę zdjęć podczas malowania :) .. Oto co dobrze by było przygotować : 2 różne kolory lakierów, które mogłyby się dobrze skomponować + jakaś odżywka do paznokci lub bezbarwny lakier.



Tak więc zaczynamy od jakiegoś podkładu (dzięki temu paznokcie nie przechodzą aż tak kolorem lakieru i łatwiej go ogólnie zmyć) , może to być np. bezbarwny lakier do paznokci lub odżywka. W moim przypadku jest to odżywka z witaminą e i wapniem.



Czekamy aż wyschnie - to chyba zawsze najgorsze etapy malowania paznokci :P
Następnie malujemy wybranym lakierem.. ja wybrałam taki oto kolorek z Inglota. Odcień ładny ale niestety jestem zmuszona pomalować paznokcie dwukrotnie by ten efekt uzyskać.


Kiedy paznokcie znowu wyschną naklejamy na nie paseczek w dowolnym miejscu, zależy jaki efekt chcemy uzyskać:), możemy również nakleić parę paseczków.. Jakie kto ma wizje :P


iii malujemy na to wybranym kolorem nr 2 , niestety nie mogę Wam zademonstrować tego, bo przez pośpiech nie zrobiłam w tym momencie zdjęcia -.- 

Czekamy aż pazurki wyschną iii odrywamy paseczki :)

A oto efekt końcowy ...


na przedostatnim paznokciu nakleiłam sobie również mały trójkącik na paskiem , błysk go trochę zniekształcił :P Na koniec można dla zabezpieczenia pomalować paznokcie bezbarwnym lakierem.
Trochę roboty z tym ale lubię czasem takie sprawy .. :)
A Wy jakich lakierów najchętniej używacie?



Przy okazji Drogie Mamy chciałam życzyć Wam wszystkim dużo cierpliwości oraz pociechy z dzieci :)
Pozdrawiam!









6 komentarzy:

  1. Śliczne te różowe paznokcie.

    Zapraszam na konkurs
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy efekt:) i masz śliczny kształtc paznokci. Ja niestety nie maluję, bo nie mam za łądnych, ale czasami pozwalam sobie na tipsy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) , a może postaraj się coś ze swoimi pokombinować? trochę zapuść i jakoś spiłuj fajnie ;>

      Usuń
  3. świetny pomysł, na zawsze maluję paznokcie klasycznie ale taki efekt bardzo mi się podoba!

    dziękuje za odwiedziny :)http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam lakiery z inglota bardzo fajny wzorek

    OdpowiedzUsuń