poniedziałek, 6 maja 2013

Ćwiczę z Ewą Chodakowską

Ostatnimi czasy powróciła mi chęć by pisać bloga, zastanawiałam się jednak nad tematyką oraz innymi sprawami. Przez co zwlekałam i zwlekałam, i zwlekaałaam.. aż powiedziałam sobie nagle koniec wymówek !     Założyłam bloga, na którym po prostu będę zostawiała część siebie.Zainteresowania; recenzje osób, które mnie inspirują; własne eksperymenty kosmetyczne; porady i wiele wiele innych. 
Pierwszy wpis poświęcę więc osobie, która zajęła ostatnio sporo moich myśli, czasu i planów na przyszłość. A jest to Ewa Chodakowska ;). Znacie/ nie znacie ? a może również wpadliście w jej "sidła" ;). Ja wpadłam przyznaję po uszy! Ale do rzeczy.. dla tych, którzy jeszcze Ewki nie znają. Kim więc ona jest? Ta pełna życia osóbka jest niesamowitą trenerką, która dostarcza tyle inspiracji, że po przejrzeniu jej profilu na facebook'u ciężko powstrzymać się od zrobienia treningu! Ja sama ćwiczę z Ewką od niedawna, bo zaledwie od 23 kwietnia, jednak kiedy minie trochę czasu podzielę się wrażeniami z efektów. Co mogę póki co powiedzieć? Po treningach mam niesamowicie dobre samopoczucie i nastawienie, samo to daje chęć by ćwiczyć każdego dnia. Znacznie mniej smutków i marudzenia, a kiedy łapię się na gorszych chwilach wskakuję w dres i robię trening ;) ! Na jej profilu, który podam pod koniec możecie znaleźć efekty kobiet, które wytrwale ćwiczyły i osiągają zamierzone cele, więc warto! Naprawdę warto i ja również się pod tym podpisuję. To dobry nawyk dbać o kondycję ;). Wrzucam Wam tu zdjęcia Ewy, już same fotki motywują ;)




( zdjęcia pochodzą z internetu )

oraz link do jej profilu :
https://www.facebook.com/chodakowskaewa

a na koniec parę motywacji do treningu zaczerpniętych z jej profilu i nie tylko..







a Wy ćwiczycie? ;) jeśli tak to co i jak często?
Pozdrawiam !

6 komentarzy:

  1. gdyby same te motywatory wystarczyły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motywacja to pierwszy krok, bo popycha do działania :D !

      Usuń
  2. nadal brak motywacji ; D

    Obserwuję, licze na rewanż.
    hardrock-hallelujah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też muszę wznowić ćwiczenia..

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie u Ciebie!
    ja też ćwiczę z Ewką :)
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń