czwartek, 23 maja 2013

DKNY Be Delicious

Tak się zastanawiałam, który z moich obecnych kosmetyków mogłabym Wam tu przedstawić i z czystym sumieniem powiedzieć,że polecam go w 100% i wybór padł na ten oto zestawik :



u w i e l b i a m ;)) ten zapach <3 ! Fakt faktem iż mój sentyment może być związany z tym, że jest to prezent od Mojego Mężczyzny ( taak tak mam to szczęście, że Mój Ukochany lubi prezentować mi właśnie kosmetyki i to o dziwo w 100% trafne - nawet bez uzgadniania ze mną ) ale i tak zapach skradł moje serce i z pewnością kiedyś go jeszcze zakupię jak wykończę obecne pudełka :). Jestem bardzo zadowolona, zapach jest intensywny i trwały. Wzmacniam go jeszcze smarując się przy okazji balsamem, który ładnie nawilża skórę.  Strona ocenia jako 4/5 ale jak dla mnie 5/5 :) Jeden z zapachowych faworytów.


Opis perfum DKNY Be Delicious


DKNY Be Delicious jest świeży, lekki zapach zainspirowany nowojorskim stylem życia, który szczególnie nadaje się na okres wiosenny i letni. Be Delicious początkowo zainteresuje zapachem jabłek, który miesza się z tonami melonu i ogórku. Świeży owocowy zapach zastępuje później zapach kwiatów przypominający rozkwitnięty kwiat lipy.
Perfum DKNY Be Delicious łatwo oczaruje każdą kobietę, niezależnie od wieku. Szczególnie atrakcyjna jest świeżość perfumu, której nie można się oprzeć, wywołująca uczucie życia i pokusy. Połączenie cytrusów i kwiatów przynosi uczucie niewinności a zarazem również pewnej tajemnicy.
Zapach jest bardzo atrakcyjny i potrafi pobudzić Twoje zmysły. DKNY Be Delicious wyróżnia się także nowoczesnym, bardzo ciekawym flakonikiem. Zapach od DKNY jest w stanie wywołać atmosferę nowojorskiej nocy, pełnej energii, emocji i lekkości.

Skład:

Głowa

magnolia, jabłko, grejpfrut, ogórek

Serce

róża, fiołek, tuberoza, konwalia

Podstawa

ambra, nuty kwiatowe, drzewo sandałowe, drzewo

A jakie są Wasze ulubione zapachy? :)

Na koniec cytat dający mi niejednokrotnie kopa do działania :)


Miłego wieczoru!



11 komentarzy:

  1. nie znam,nie słyszałam jeszcze o tym

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam wszystkie zapachy od Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale musi ślicznie pachnąć :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten zapach. w kolejnym poscie baloników będzie więcej;}dziękuję zapraszam do mnie na fb :https://www.facebook.com/pages/Grand-Canyon-Colors-Creation/460323784004791?ref=ts&fref=ts Znajdziesz tam oryginalne recznie malowane motywy na bluzkach ZAPRASZAM http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)
    Zapraszam do siebie mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie miałam nigdy tych perfum, więc nie wypowiem się na ich temat, jednak moim faworytem są Dior Jadore!:) CUdo!Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, może czas zeby je wypróbować, pomyślę nad tym ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w moim Candy, życzę powodzenia, a te perfumy to moje ulubione, zakochana i uzależniona jestem od nich :))))

    OdpowiedzUsuń