niedziela, 12 maja 2013

Jak wysmuklić sylwetkę ?


Ćwiczenia nadal trwają, to się chwali ;) ! Może z czasem wejdzie mi to w nawyk, oby… Cieszy mnie to, że nawet pomimo tej upiornej pogody umiem się zebrać w sobie i zrobić trening.
Dzisiejszy post poświęcę na temat, w którym ostatnio się zagłębiłam. Dokładniej będzie to parę wskazówek dla niższych kobiet, jak optycznie dodać sobie parę cm wzrostu :). Oczywiście pochłonął mnie dlatego, że sama mam jedynie 160cm, nie przeszkadza mi to w życiu codziennym jednak zaciekawiły mnie metody jak można wydawać się wyższą poprzez zakładanie odpowiednich ubrań :).

Buty? To wydaje się aż nazbyt banalna rada aby przy niskim wzroście polubić buty na obcasie. Wiadomo, że dzięki nim jesteśmy wyższe, a ponad to wysmuklają sylwetkę. Jednak nie każde wysokie obuwie sprawi, że uzyskamy we wzroście dodatkowe cm optycznie. Nie zaleca się nosić sandałków wiązanych wokół łydek! Kolejnymi butami niezbyt nadającymi się dla niskich to o dziwo tak lubiane ostatnio botki. Jednak jest na nie rada , mogą wpłynąć na korzyść jeżeli założymy je do spodni w tym samym kolorze, najlepiej lekko przykrywających. Na gołe nogi dobrze jest zakładać buciki o kolorze nude, w przeciwnym razie zaleca się metodę noszenia butów w tym samym kolorze co spodnie lub rajstopy :). 

(zdjęcie pochodzi z internetu)

Ubrania? Pionowe paski! – To bardzo polecany wzór na ubrania, wydłuży i wysmukli naszą sylwetkę. Polecane są również spodnie z wysokim stanem (jeśli spodnie będą w tym kolorze co buty można zaszaleć z górą i odbić w inne kolory-wydłuży to optycznie nogi). W wydłużeniu sylwetki ma nam również pomóc ten sam kolor na górnych i dolnych częściach garderoby. Osobiście ciężko do mnie przemawia ta metoda, niezbyt lubię ubierać się cała na jeden kolor. Nogawki spodni powinny być proste, to również pomaga. Co do minispódniczek zdania są podzielone: jedni mówią, że pasują bardziej do długonogich inni twierdzą, że raczej właśnie wydłużają nogi. Ja osobiście uwielbiam je więc będę nosić bez względu na to czy wyglądam w nich na jeszcze niższą czy nie. Ale wiem z własnego doświadczenia, że przy szpilkach nogi w spódniczce mini zawsze będą wyglądać na dłuższe :). Również poleca się tuniki, które zakrywają pupę :).

Sarah jessica parker
( zdjęcia pochodzą z internetu )

Dodatki? Wszystkie chyba uwielbiamy torebki :). Dla niższych kobiet zaleca się by te torebki były raczej delikatne niż obszerne. Duża może przyćmić naszą drobną już sylwetkę. Dodatki mogą być wyraziste jednak dobrze jest uważać na ich rozmiar. Ważne żeby nas nie przytłaczały.

Miłej niedzieli :) !

3 komentarze:

  1. obcasy czynią cuda, ale trudno w nich wytrzymać cały dzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj prawda, szczególnie jest to ciężkie na niesamowicie "równych" chodnikach w moim mieście -.-

      Usuń
  2. Wy to macie przerąbane z tymi Waszymi butami :P:P:P:P

    OdpowiedzUsuń